Če spadaš med milenijce, ali pa sem spadajo tvoji sodelavci, dobro veš, da nasveti kot so delaj tisto kar imaš rad in vedno bodi prvi in zadnji oddidi, ne delujejo več. Pojavljajo se novi trendi in z njimi, dragoceni nasveti o katerih nihče nič ne govori. Velikorat so nam ti pred očmi, pa jih ne vidimo.

1.V novi službi obvezno sprejmite prva vabila na kosilo ali druženje

V novi službi je poleg novih delovnih nalog, tudi veliko novih oseb. Začne se postopek grajenja odnosov. Novo zaposleni lahko kljub temu, da ima veliko ljudi okoli sebe, občuti samoto. Ali pa ravno obratno, vsi želijo vedeti vse o novemu zaposlenemu, delo pa čaka in roki niso izpolnjeni. Kako se spoprijeti? V prvih mesecih nove službe bodite pripravljeni za prostovoljno podaljševanje delovnega časa. Klepetanje s sodelavci naj se na pozna pri hitrosti opravljenega dela. Kosila in popoldanskega druženja pa nikakor ne preskočite. Ponuja se vam odlična priložnost, da svoje veščine in znanje pokažete tudi sodelavcem, ne samo kadrovniku.

2. Ne kažite svoje preobremenjenosti

Tekom kariere sem videla že veliko pametnih in odličnim zaposlenih, ki jim ni uspelo napredovati. Bili so preveč zavzeti in zakopani v delo, pozabili pa so na tisto najpomembnejše – dobre medčloveške odnose. Če zaposleni daje vtis, da je pod stresom, bo napredovanje lahko negativno vplivalo nanj in ga le še dodatno obremenilo. Delodalaec vam ne bo nikoli ponudil napredovanja, če boste pozabili nase in ljudi okoli sebe.

Preveč delavni zaposleni, niso pripravljeni na napredovanje!

3. Pomagajte drugim, tudi če nimate nobene koristi od tega

Včasih je dobro svoj ego spustiti na najnižjo raven in namesto sodelavca pospraviti skodelico ali mu pomagati pri nošnji težjih škatel. Zakaj? Zato, ker ste človek, imate čustveno inteligenco in pričakujete da, ko boste v podobni situaciji, boste pomoč prejeli.

4. Mreža ljudi, ki so zapustili podjetje je zelo pomembna

Nikoli ne veste, kje se bo vaš sodelavec ali odpuščeni delavec znašel. Morda bo nekoč v poziciji, ko bo sklepal posle z vami, ali pa vam bo pomagal do nove zaposlitve. Vsekakor morate ohraniti dobre stike in se  sodelovanje prekiniti kar se da mirno. Odhjajočemu sodelavcu namenite pozorno darilce in si izmenjajta številki.

5. Pomankljivosti, ki se jih ne zavedate, vas bodo najbolj prizadele

Vzemimo primer, da se bojite pajkov in jih do danes še niste srečali. Srečate pajka in doživite napad, preseneti vas veliko bolj, kot srečanje s kačo, za katero že veste, da se jo bojite. Raziskujte, razmišljajte in se postavljajte v nelagodne situacije. Poskušajte ugotoviti, katere so vaše pomanjkljivosti. Prijatelji, ki so hkrati tudi vaši največji kritiki, prosite jih za iskreno mnenje o vas.

6. Različne izkušnje imajo najvišjo vrednost

Izkušnje iz enega področja so lahko prednost, niso pa garancija za napredovanje. Če imate petletne izkušnje iz knjiženja računov, to najverjetneje delate zavidljivo dobro. Zakaj bi zate iskali zamenjavo, tebe pa povišali v vodjo?

Komentiraj