Motiviranost na delovnem mestu je včasih težko doseči. Sprememba načina razmišljanja in postopkov dela vam lahko pri tem pomaga. Bodite osredotočeni na delo in poskrbite, da boste učinkoviti. S tem boste bolj motivirani, sproščeni in delodajalec bo opazil rezultate.

Pišite seznam TO – DO

Vsako jutro Ustvarite seznam opravkov. Seznam vam bo pomagal strukturirati naloge in jih pravočasno opraviti. Omejite se na število opravkov. Označite jih po točkah. Opredelite opravila, ki so za vas najpomembnejše in katera manj. Konec dneva morajo biti vse naloge opravljene.

Spremljajte svoj čas

Poglejte vzorce dela. Kako preživite čas in kako ga zapravite. Se pogosto znajdete na Facebooku, čas pa kar leti? Veliko klepetate s sodelavci? Ugotovite, kje se vaš čas izgublja. Načrtuje čas za klepet in čas za delo.

Delo razdelite na manjše naloge

Če boste cel dan opravljali eno veliko nalogo, bo vaša motivacija upadla. Pri nalogi sestavljeni iz več delov, ne boste imeli občutka, da jo opravljate že cel dan. Delo bo postalo razgibano.

Načrtovanje proračuna podjetja lahko hitro postane dolgočasno. Vzemite si deset minut in pripravite načrt, kaj mora proračun vključevati, nato pa začnite po korakih.

Ustvarite dnevno rutino

Ponedeljek je za večino najhujši dan v tednu. Iz sproščenega vikenda smo pahnjeni v delovno rutino.  Vikend pa je tisti, ko lahko dlje počivamo in smo brez obveznosti. Takšen način razmišljanja vodi v »ponedeljkovo« depresijo. Vsak dan, čeprav ni delovni, vstajajte ob enaki uri, pojejte zajtrk in začnite dan. Ne pozabite si pripraviti seznama TO-DO. Konec tedna bodo na seznamu hišna opravila in prosti čas.

Razmislite, kako bi lahko delo opravili bolje

Zaposlitev za nedoločen čas predstavlja območje udobja. Vemo, da moramo delo opraviti, vendar smo varni pred izgubo službo. Pomislite na svojo motivacijo. Kakšna bo motivacija čez 10 let? Z nadrejenimi se pogovorite o obisku tečaja, ki bo izničil vašo rutino in vam pomagal opraviti delo bolje. Nihče ni tako dober, da ne bi lahko dela opravljal še bolje.

Skrb zaradi nalog, ki niso v vaši pristojnosti

Timsko delo prihaja v ospredje. Način dela zahteva komunikacijo med sodelavci. Kljub temu da ima vsak izmed zaposlenih svoje naloge in odgovornosti. Če neopravljeno delo vpliva na vaše delo, sodelavca na to opozorite, vendar ne porabite celega dne z nadzorom. Opravite raje svoje delo.

Multi – taksing ne deluje

Znanstveno je bilo dokazano, da je občutek učinkovitega multi-taskinga napačna percepcija. Multi – tasing možgane prisili k hitrejšemu delovanju, ob tem pa možgani natančnosti opravljenih nalog ne namenijo pozornosti. Naloge res opravimo hitro, vendar zelo površno. Osredotočite se samo na eno nalogo hkrati. Pisanje SMS-ov ali brskanje po spletu preko telefona med službenim časom znižuje vašo efektivnost na delovnem mestu.

Komentiraj